dilluns, 9 de novembre del 2009

Conferència sobre paremiologia catalana dins l'àmbit de l'Any Amades a Vilafranca del Penedès

El dissabte 28 de novembre, emmarcat dins els actes de la celebració de l'Any Amades, m'han convidat a fer una conferència sobre paremiologia catalana a Vilafranca del Penedès.

El títol de la presentació que faré és Els refranys a través de Joan Amades. De l'oralitat a la xarxa. Serà a Can Figarot, el local d'assaig que tenen els Castellers de Vilafranca, a partir de les 18.00 de la tarda.

Us deixo les dues primeres diapositives de la presentació que hi faré, perquè us feu una idea del contingut.

9 comentaris:

Galderich ha dit...

Ep,
Ja les aniràs publicant per poder seguir la conferència de manera virtual ja que no hi podrem anar!

Allau ha dit...

Això, publica-la, que ja tinc ganes de veure un Powerpoint sense fotos de flors i frases d'autoajuda.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

La idea és penjar la presentació després de la conferència. Una deferència als qui sí que vindran. :-P

Allau, al meu perfil d'Slideshare hi ha altres presentacions. I no et prometo que no hi hagi floretes en aquesta també. Frases d'autoajuda, moltes, que el refranyer és una font d'autoajuda inacabable. :-)

Puigmalet ha dit...

Al punt 2.4., justament després de Serra i Boldú, trobo a faltar-hi un tal Víctor Pàmies.

Segur que anirà molt bé!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Puigmalet, el Víctor Pàmies ja parlarà prou (una horeta), i a més sortirà al punt 3., que l'hi escau més. :-)

Francesc Mompó ha dit...

Espere molt interessat el contingut de la teva conferència.
Salut i Terra

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Ara em diuen que disposarem de menys temps, perquè aquell dia és el Barça-Madrid.

No es pot lluitar contra competidors tan poderosos!

Però ja tindrem la clientela al bar de Can Figarot esperant l'inici del partit. A veure si els enredem perquè es passin per la xerrada! :-)

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Veig que tu també estàs fent 'bolos'. Enhorabona! i jo ja em disculpo des d'aquí. Vilafranca m'hi queda una mica lluny. Sort, company!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Però jo penjaré la presentació perquè la pugueu veure els qui no vingueu. A veure quan ens penges algun video d'algun d'aquests concerts! :-)