dissabte, 6 de març del 2010

Festival Revival dels 70


L'incombustible Jesús M. Tibau, del blog Tens un racó dalt del món, ens convida novament a una convocatòria musical: Festival Revival dels 70.

Jesús M. és un fan declarat de la música dels 70 i vol retre-li homenatge en un dels seus dissabtes musicals (cada dissabte fan música a Can Tibau). I ens demana que des dels nostres blogs, avui dissabte, pengem també algun vídeo o àudio musical d'algun autor dels 70.

Jo, un cop més, penjo un vídeo d'un dels meus grups estrella, Peter, Paul & Mary, que feien un folk coral deliciós. Ja he parlat d'ells en altres moments al blog, com ara el 20 de setembre de 2009, per la mort de Mary Travers, la veu femenina.

Avui us poso una actuació en directe, a Washington DC, per la Peace March, un moviment per la pau d'aquella època. L'actuació fou per Sant Jordi de 1971 i van interpretar Blowing in the wind, de Bob Dylan.


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vaig néixer força anys més tard i aquesta música em queda força llunyana. A veure quins grups pengeu!

fanal blau ha dit...

The answer, my friend, is blowing in the wind...
Quàntes vegades l'haurem cantada? :)

Josep Sagarra ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=RVDbafgNRwo

GerardQuintana, nen.

Josep Sagarra ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=lIPan-rEQJA

La meva "Iconamusicalviejuna"...

M'encanta

Josep Sagarra ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=RqZhM75aGMg&feature=related

i ja paro.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Apa que ens estem posant tendres.

Pepe, la versió d'en Quintana és fabulosa, però no és dels anys 70. :-)

Jo la vaig conèixer de la versió de Falsterbo-3

Creadence són també un dels meus grups de capçalera. Genials!

Jesús M. Tibau ha dit...

una cançó que marca una època, gràcies