dimecres, 25 de gener del 2012

25 anys sense Foix


Logo de Josep Porcar


“Saber narrar en llenguatge vigorós
deler i desig, i plers, i, sense esforç
rimar bells mots amb el ritme dels cors”
 
Ja teniu a punt la vostra participació als 25 anys sense Foix?

Us recordo que el diumenge 29, a les 12.00 del migdia hi ha un acte de record al cementiri de Sarrià, amb lectura de poemes feta per diverses personalitats i obert al públic assistent. Ho organitza la Fundació J. V. Foix.

A mig matí, també, intentarem oferir ja un llistat provisional de participants perquè els pugueu anar llegint i comentant. Bon diumenge foixià!

13 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, sí, ja el tinc apunt!

novesflors ha dit...

Jo també.

Puigmalet ha dit...

Foixià o focià, fins i tot. Avui l'he enllestit.

McAbeu ha dit...

El meu també és a punt.

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Doncs tots els apunts a-punt-ats!

Lluís Bosch ha dit...

Ja està penjat. Més val d'hora que mai, no?
http://mildimonis.blogspot.com/2012/01/jv-foix-el-poeta-y-la-pedorreta.html

fanal blau ha dit...

A punt també per d'aquí unes hores, Víctor!

Dafne ha dit...

El meu ja està enllestit, a punt de servir!!!

Ferran Moreno ha dit...

Jo em repetiré, però crec que s'ho val.

Rafel ha dit...

Entre tortells i pastissos, ja el tinc penjat a:
http://rcasas22.wordpress.com/2012/01/28/25-anys-sense-foix/

Bona diada d'homanatge

Criticartt ha dit...

Aquí teniu el meu homenatge!!! moltes gràcies Víctor per fer possible actes com aquests!!!

http://criticartt.blogspot.com/2012/01/la-meva-primera-llico-com-mare-25-anys.html

Lluis Hil ha dit...

El meu ja està penjat. Un record que també valia la pena.
Bon diumenge a totes i a tots!

Biel Barnils Carrera ha dit...

Cal reivindicar J. V. Foix per moltes raons. Però sobretot cal llegir-lo, rellegir-lo, propagar-lo, ensenyar-lo, etc.