divendres, 3 de febrer del 2012

Entrevista a "La Caravana", de Ràdio Nacional d'Andorra

Dijous em van entrevistar al magazine de tarda de Ràdio Nacional d'Andorra, el programa "La Caravana".

Són 20 minuts parlant del projecte a Verkami d'En cap cap cap Diccionari de dites i refranys sobre el cap. Detalls, anècdotes i molta il·lusió.

Si ho voleu sentir, aquí teniu un reproductor per fer-ho. per cert, els adios els allotjo a Ipernity, un fantàstic servei (amb interfície en català) per allotjar fotografies, audios i vídeos, amb moltes i bones possibilitats.



2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Hola m'imagino que ja ho sabràs he anat a verkami i m'he inscrit i he aportat 35 euros al teu projecte ...l'anterior se'm va passar i ara he dit és el moment...espero que arribis abans del 27 dies! amunt!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Elfreelang, t'estic molt agraït, per la confiança i els bons desitjos. 27 dies a Verkami són encara una eternitat. Caldrà batallar-hi, però penso que vaig pel bon camí una altra vegada.

Només desitjo que quan rebeu el llibre a casa o el vingueu a recollir a alguna presentació, l'acolliu amb la mateixa il·lusió que jo hi he posat per fer-lo i que us agradi el contingut.