diumenge, 1 de març del 2009

Mapa de paremiologia tòpica

Al setembre de l'any passat vaig obrir al Google Maps una paremiologia tòpica i us convidava a participar-hi fent-me'n arribar d'allà on sou o les que pugueu conèixer i jo encara no hagi incorporat. I vaig implementar un formulari perquè, arribat el cas, me les poguéssiu fer arribar de la manera més senzilla per a vosaltres i que jo les pogués gestionar també d'una manera poc costosa.

Ara mateix el mapa ja incorpora 230 llocs dels Països Catalans i avui mateix he incorporat les darreres que m'han arribat a través del formulari:
  • A Colldejou, fumats; a Vilanova d'Escolnalbou, puputs; a Botarell, guerxos; a Riudoms, tomaquers; a Reus, ganxets; a Montbrió, foradats; a Mont-roig, xuts, a Tarragona, pelacanyes (gràcies, Xavier!)
  • Sallent, vila xica i mala gent (gràcies, Joan!)
  • Carcaixent, bona terra i mala gent (gràcies, Noemí!)
  • A Roses són gent del rei que tiren bombes i bales (gràcies, Anna!)
  • Artés, tothom ho coneix, però ningú sap on és.
Us torno a incrustar el senzill formulari que he previst per aquesta col·laboració i us animo a que seguiu ajudant-me a completar aquesta geografia paremiològica.



El mapa ja fa força patxoca i dóna mostra de les zones que tinc més documentades. M'ajudeu a omplir els buits que hi queden?


Mostra un mapa més gran

1 comentari:

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Hola Víctor, faré memòria a veure si hi puc col·laborar